




Idag har de äldre tillsammans med personalen haft en härligt dag vid vattnet. Vi grillade, umgicks och njöt av det finna vädret och den vackra utsikten. Aktiveten gav möjlighet till gemenskap, trevliga samtal och avkoppling i en lugn och trivsam miljö. En uppskattad stund som skapade glädje och fina minnen för alla deltagare.