Vårlunch

I onsdags dukade vi upp till lunch på balkongen, vi festade på rökt lax med romsås och färskpotatis till dessert blev det vaniljglass med kolasås.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *