Härlig sommar

Idag njuter vi av det fina sommarvädret med svalkande fika som bestod av melon, glass och bakade vaniljbullar och som ett litet plus i kanten erbjöds det fotbad till dom som önskade med toner av klassiska bandet Beatles för att välkommna sommaren hit.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *