Vi önskar alla en glad och trevlig midsommar.

Idag firar Hyresgäster och personal midsommar tillsammans, vi har njutit av god tårta, trevligt gemenskap och många glada samtal. Det är fint att samlas och skapa härliga stunder tillsammans på varan boende.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *